Beursfilms

About us

U wilt uw aanwezigheid op een beurs ondersteunen.

Een beursfilm geeft u de mogelijkheid om voluit de aandacht te trekken van uw doelpubliek op een drukke beursvloer.

Een audioviuele productie om uw gasten uit te nodigen voor een beurs? Een product voor te stellen als ondersteuning voor de verkoop? Een beursfilm kan wonderen doen om uw beurs een groter succes te maken.

 De voordelen van een beursfilm zijn:

  • Duidelijk: Een goede film brengt je boodschap helder over
  • Creëren betrokkenheid: Films spelen in op emoties en creëren een hoge betrokkenheid.
  • Return on investment: Beursfilms bereiken een groot publiek en hebben een lange levensduur. Je kunt deze later ook blijven gebruiken op je website of social media.
Wat is de kostprijs

Een gemiddelde beursfilm kost rond de 3000 euro. Hierbij filmen wij één dag op locatie. De gemiddelde looptijd van dergelijke film's zijn tussen de 3 à 5 minuten. 

Hoe kan ik dit product maximum laten renderen

Bij Caveman zorgen we ervoor dat een beursfilm ook ondersteunend kan gebruikt worden door de verkoper zelf bij zijn contact met klanten. Op deze manier is de film niet louter een eye-catcher op je beursstand maar een geïntegreerd onderdeel van uw verkoopstrategie. 

Deze film hoeft echter zich niet te beperken op de beursvloer. Wij zorgen ervoor dat deze zich probleemloos laat gebruiken op uw internet site of social media. De gemaakte beelden kunnen later trouwens zéér voordelig gebruikt worden in nieuwe algemene films. Bij Caveman engageren wij ons om deze tot 10 jaar bij te houden.

Waarmee moet ik rekening houden bij het bestellen van dit product

Een beursfilm kan gemaakt worden binnen de 5 werkdagen mits een goede voorbereiding. Een duidelijke lijst met USP's is meestal genoeg als leidraad. 

Een duidelijke strategie, over hoe de film gebruikt gaat worden op de beursvloer, verhoogt de ROI aanzienlijk. Caveman assisteert u altijd graag in het ontwikkelen en uitvoeren van dergelijke implementaties. 

 

Wervingsfilm/crowdfunding

 

About us

U wilt een crowdfunding campagne lanceren en zoekt een film om deze te starten.

Een wervingsfilm is het ideale medium om uw doelpubliek te binden aan uw product en bedrijf. 

Audiovisuele producties draaien rond emoties. Hoe kan u beter werven dan met een goede film die uw kijkers emotioneel betrekken bij uw project?

 De voordelen van een wervingfilm/crowdfunding zijn: 

  • Duidelijk: Een goede film brengt je boodschap helder over
  • Creëren betrokkenheid: Films spelen in op emoties en creëren een hoge betrokkenheid.
  • Return on investment: Beursfilms bereiken een groot publiek en hebben een lange levensduur. Je kunt deze later ook blijven gebruiken op je website of social media.
Wat is de kostprijs

Een simpele film van ongeveer 3 minuten kunt u reeds bestellen voor 2000 euro. 

Waarmee moet ik rekening houden bij het bestellen van dit product

Het persoonlijk aspect is belangrijk om een empathische reactie te verkrijgen bij uw doelpubliek. Om dit juist te krijgen is er tijd nodig om een sterk scenario te schrijven. Eénmaal dit juist zit kan Caveman uw film vormgeven binnen de 7 werkdagen. 

De aandacht op internet is beperkt. Hoe korter de film, hoe krachtiger.

 

Change management film

About us

U wilt een verandering doorvoeren op uw bedrijf en zoekt hiervoor naar krachtige communicatiemiddelen.

Een Change Management Film is het ideale medium empathie en engagement op te wekken bij uw medewerkers.

Uw bedrijf moet hervormingen doorvoeren en u wil iedereen meteen op dezelfde golflengte krijgen! Dan is een goede audiovisuele productie ideaal.

 De voordelen van een Change Management Film zijn: 

  • Duidelijk: Een goede film brengt je boodschap helder over
  • Creëren betrokkenheid: Films spelen in op emoties en creëren een hoge betrokkenheid.
  • Return on investment: Beursfilms bereiken een groot publiek en hebben een lange levensduur. Je kunt deze later ook blijven gebruiken op je website of social media.
Wat is de kostprijs

Een gemiddelde audiovisuele strategie kost rond de 7000 euro. Dit is inclusief het schrijven van het scenario en eventuele acteurs. Hiervoor heeft u een reeks van korte films met een totale looptijd van 5 à 7 minuten.

Hoe kan ik dit product maximum laten renderen

Een goed scenario is het belangrijkste element in het succes van deze films. Tijd investeren in dit proces is enorm belangrijk. 

Een optimale werken van uw interne communicatiemiddelen is vereist. Caveman kan u hierbij assisteren. Een audiovisuele strategie hoeft trouwens niet te stoppen met één film. Reageren met een nieuwe film op de reactie's van de vorige audiovisuele communicatie kan de impact exponentieel laten toenemen. 

Waarmee moet ik rekening houden bij het bestellen van dit product

Gezien de scenario fase enorm belangrijk is, trekt u best hiervoor tijd uit. 

Opvolging en reageren op de reacties die deze films losmaken is essentieel. Caveman kan hierbij assisteren.